عشق


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دلم خوش نیست غمگینم کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی عجب احساس زیبایی تو هم شاید نمیدانی … . … سلام . من رهاهستم .16سالمه دوم دبیرستانم ورشته تجربی . اینجاخاطراتمومینویسم لطفااگه جنبه ندارین برین بیرون. البته بازدیدکننده های وب من اصلااینجوری نیستن دوستای خیلی خوبی دارم که مرتباپی گیرخاطراتم هستن وبه من کمک میکنن میدونم شماهم اینجوری نیستی وازخاطراتم استفاده نمیکنی . درحال حاضرعاشق نیستم .ولی یه زمانی بودم . اونقدرعاشق وبااحساس بودم که تمام احساسموباورموکسی که دوسش داشتم بادروغاش وبازی کرد ن بااحساس من وهزارتادختردیگه سوزوندوازبین برد.والان به بدترین نحوداره جزای کارشومیبینه ... درسته که اون باعث شده بی احساس ترین ودل سنگ ترین دخترروی زمین شم. ولی میبخشمش وحلالش میکنم.زندگی خیلی بهم تواین سن کم تجربه وسختی داده ...شایدازخیلی دوستام بیشترتجربه دارم.رسماتوبعضی مسال تنهام وخودم همه کاراموانجام میدم ..این برام سخته . اره من تنهام وتنهایی سخته .دوست دارم کسیوداشته باشم تاتوبغلش گریه کنم ولی کسی نیست.. خدایامیشه بیای پایین؟؟؟

عشق پاک یعنی چی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ღعشق پاک ღ و آدرس eshghpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 512
:: کل نظرات : 468

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 4
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 224
:: باردید دیروز : 166
:: بازدید هفته : 411
:: بازدید ماه : 390
:: بازدید سال : 12752
:: بازدید کلی : 112807

RSS

Powered By
loxblog.Com

کـاش گنـاهے کنمْــ ڪِـﮧ مـجـازاتـش تبعیـد بـﮧ قلـب تـو بـاشد

عشق
سه شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 23:14 | بازدید : 485 | نوشته ‌شده به دست رَهــ‗__‗ــا | ( نظرات )

  سلامـــــ ...

همه چی تموم شد....اماخیلی خوب !

چون که من تصمیموگرفتم وخیلی هم ازتصمیمم راضی ام .

خیلی فکرکردم وبعدتصمیموبراش اس کردم .

گفتم سلام ،نه اصلاخوب نیستم چون تصمیموگرفتم .

گفت سلام .چرادیروزجوابموندادی ؟تومنظورمودرست نفهمیدی .حالاتصمیمتوبگو....

گفتم دست میکشم ومیرم تاشمادوستیتون بهم نخوره 

گفت نگران نباش دوستی مابهم نمیخوره من هیچ وقت به روم نیاوردم ازحالابه بعدم نمیارم .

خیلی حرف زدیم .اون میگفت پس توعاشق نیستی همه حرفات دروغه .

ازیه جمله اش خیلی خوشم اومدکه گفت اگه من باتوباشم ب ناراحت میشه .

منم گفتم اگه من با ب باشم توناراحت میشی پس بهتره من کناربکشم .

بعدش گفت نه من بایدکناربکشم تاشمادوتابهم برسین بعدگفت من به این ناراحتیاعادت کردم ولی هیچ 

عشقی مثل عشق اولت نمیشه میگفت من جزتوبه هیچ کس نگفتم دوست دارم وهیچ عشقی مث عشق تونمیشه 

میگفت بعدازاینکه فهمیدم ب رومیخوای مثل خواهرم شدی .

میگفت خیلی  میترسم بابات قبولم نکنه ....

دیگه پرسیدتوازچی من خوشت اومده .گفتم ازنگاهت کارات حرفات بااینکه دوست داشتن دلیل نداره توچی ؟

گفت ازخوبیات زیباییت . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

دیگه گفتم من نمیخوام باکسی رابطه داشته باشم وبرم الانم میخوام برم خونه .

گفت باشه مگه کجایی فقط مواظب خودتم باش .

آخرکارکه دیدتصمیم من جدیه گفت اگه توراهی پیداکنی که بتونم بهت اعتمادکنم وبهم ثابت کنی که ب رودوست نداری

منم بهت ثابت میکنم گفتم چطوری گفت من که به کس دیگه ای نگفتم دوستدارم (همیشه دوست دارم اینطوری مینوشت )راستی 

بهش گفتم دیدمت اماتومتوجه ام نشدی گفت من روم نمیشه یه لحظه نگات کنم توچطورمنودیدی ؟

دوسه بارم گفت که باپدرت چیکارمیکنی وگفت تورونه باباتودیدم ..نمیدونم منظورشونفهمیدم ولش کن 

منم دیگه بخداخسته شدم نمیخوام رابطه شون باهم بهم بخوره هنوزم عشقشون واسم ثابت نشده 

بعدشم به هیچ کدومشون نمیخوام فکرکنم مُردم ازبس فکرکردم دیوانه شدم به هیچ نتیجه ای هم نرسیدم 

هرکدوم انتخاب کنم دل اون یکی میشکنه تازه ب هم خبرنداره که من به ف ایناروگفتم 

وگرنه میگه توف رودوست داری من میکشم کنار خخخخخ حالابیادرستش کن ! تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

بخدادیوووووونه شدم بخاطرهمین بهش گفتم به مرورزمان بهت ثابت میشه گفت فقط ثابت کردنت هرچه زودترباشه 

منم حوصله نداشتم باهاش سروکله بزنم گفتم باشه خداحافظ . تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

آه دیگه راحت شدم .....دیگه به هیچ کدومشون نمیخوام فکرکنم میخوام دنبال اهدافم برم  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مطمئنم خداراهوبرام بازمیکنه بهم کمک میکنه تاخیلی راخت بتونم تصمیم بگیرم 

وتمام زندگیمودست خدامیسپارم انشالله همه چیزدرست میشه وخداکمکم میکنه .

دیگه میخوام همه گذشته موفراموش کنم 

قول میدم بعدازف دیگه به هیچ پسری توجه نکنم اینوبهشم گفتم .

قول میدم آینده ای بسازم که گذشته ام دربرارش زانوبزند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: