close


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دلم خوش نیست غمگینم کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی عجب احساس زیبایی تو هم شاید نمیدانی … . … سلام . من رهاهستم .16سالمه دوم دبیرستانم ورشته تجربی . اینجاخاطراتمومینویسم لطفااگه جنبه ندارین برین بیرون. البته بازدیدکننده های وب من اصلااینجوری نیستن دوستای خیلی خوبی دارم که مرتباپی گیرخاطراتم هستن وبه من کمک میکنن میدونم شماهم اینجوری نیستی وازخاطراتم استفاده نمیکنی . درحال حاضرعاشق نیستم .ولی یه زمانی بودم . اونقدرعاشق وبااحساس بودم که تمام احساسموباورموکسی که دوسش داشتم بادروغاش وبازی کرد ن بااحساس من وهزارتادختردیگه سوزوندوازبین برد.والان به بدترین نحوداره جزای کارشومیبینه ... درسته که اون باعث شده بی احساس ترین ودل سنگ ترین دخترروی زمین شم. ولی میبخشمش وحلالش میکنم.زندگی خیلی بهم تواین سن کم تجربه وسختی داده ...شایدازخیلی دوستام بیشترتجربه دارم.رسماتوبعضی مسال تنهام وخودم همه کاراموانجام میدم ..این برام سخته . اره من تنهام وتنهایی سخته .دوست دارم کسیوداشته باشم تاتوبغلش گریه کنم ولی کسی نیست.. خدایامیشه بیای پایین؟؟؟

عشق پاک یعنی چی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ღعشق پاک ღ و آدرس eshghpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 512
:: کل نظرات : 468

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 4
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 44
:: بازدید ماه : 6149
:: بازدید سال : 12331
:: بازدید کلی : 112386

RSS

Powered By
loxblog.Com

کـاش گنـاهے کنمْــ ڪِـﮧ مـجـازاتـش تبعیـد بـﮧ قلـب تـو بـاشد

close
جمعه 22 آذر 1392 ساعت 15:30 | بازدید : 2719 | نوشته ‌شده به دست رَهــ‗__‗ــا | ( نظرات )

close!

پرونده این وبلاگ ،ازامروزبسته شد!!!!

دیگه تموم شد.

تموم شد!همه ی زندگی ودلخوشی من !همه ی عذاب من سختی های من !همه خنده های من گریه های من !همه خاطرات من معرفت وعشق من !

امروزکسی آمدوتمام هستی ام راباخودش برد !قلبم رابرزمین ریخت تکه وپاره کرد!!

حقایق !!ازهمون تلخ هاش ازهموناکه دل آدمویه عمرمیسوزونه .

آره .اینم باردوم .توعمرم دوباعاشق شدم .هردوباردقیقاهردوبارفهمیدم که...

فهمیدم که به مال مردم چشم داشتم !!!

تازه دقیقاوقتی احساسم یه طرفه نبود!

اره .اینم ازهمون اول جای یکی دیگه توی قلبش بود.ازیه سال پیش .تازه خواستگاری هم میخواست بره 

واسه همین میگفت من لیاقتتوندارم .واسه همین میگفت التماست نمیکنم .چون اگه من نباشم ،یکی دیگه هست !

به خدادیگه خسته شدم .دیگه تحمل یه درددیگه اونم مثل دردقبلی روندارم .مگه من چقدجادارم قلبم که ازآهن نیست !!!!!چقددلمومیشکنن ومن دل نمیشکنم آخه واسه چی ؟

جای بدش اینجاست که  ازخودشم پرسیدم وهیچ جوابی نداد!میفهمی ؟هیچی نگفت .چی بگه دیگه .چی داره بگه .من چی دارم بهش بگم؟فوش بدم یانفرینش کنم؟

چه فایده داره ولی باوجودیه دختربازی کردورفت .

دیگه قلبم نه توانایی عاشق شدن داره ،نه شعروعکس وفیلم عاشقانه .دیگه ازالان دلم مرد.وجودم آتیش گرفت ورفت !

دیگه من نیستم .رهــــــــــــــــــــــــــــآنیست .سوزوندنش ونمیدونه چطوری باورکنه تمام اعتمادی که به یه نفری کرده بودوهمش پودرشد

فکرشومیکردی همچین اتفاقی بیفته ؟نه هرگز!!نه تنهااعتمادم شکسته شدتمام طرزفکرم عوض شد.ازخودمم خستم حوصله هیچ کس وهیچی ندارم .هیچی خوشحالم نمیکنه .

هیچ حرفی .حالم داره به هم میخوره .ازخودم اززندگی ازمرگ ازهمه چیز.

خدایامیشه بیای پایین ؟اینجاهمه دارن اذیتم میکنن !همه دارن قلبمومیشکونن وحرفی برای گفتن ندارم .

به خدادل شکستن گناهه اونم اینجوریش 

خدایـــــــــــاگفتی آخرهمه چیزخوبه ؟چراواسه من اینطوری نشد؟؟؟چراکسی که منوبه خاطرعشق سرکوفت میزددروغگودراومد؟چراآخرقصه من خوب نشدچرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
کوثر (تو خود حجاب خودی) در تاریخ : 1393/2/18/4 - - گفته است :
ینی اگه خدا بیاد پایین دیگه به حرفاش گوش میدی؟؟؟

<-CommentGAvator->
saeed&mahshad در تاریخ : 1392/11/1/2 - - گفته است :
slm raha khanum,man avalin bare k b webetun miam.... vay kheili ghamgin o dardnak bud :-( nmidonm chera baaxi az pesara eshgho b bazi migiran o b in asuni dele y dokhtaro mishkkanan :-( dg ashegh nashid hichvaght,asheghi tu negahe in adama bozorgtarin gonahe,man linketun kardam


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: